TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 09.05.2022
Katedra Organizacji i Zarządzania zaprasza do udziału w VII Międzynarodowym sympozjum naukowym pt. „Innowacje w marketingu”. Spotkanie rozpocznie się 13 maja o godz. 9.00 na platformie Zoom, a rejestracja prowadzona jest tutaj. Udział jest bezpłatny.
Celem sympozjum jest podjęcie próby identyfikacji i pomiaru znaczenia innowacji marketingowych w Polsce i Europie. Poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in. trendów rozwoju innowacji marketingowych zarówno z punktu widzenia naukowego, jak praktycznego.
Wydarzenie organizowane jest przy wsparciu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, czasopisma „Przegląd Organizacji” oraz programu Nowoczesne Zarządzanie Biznesem.